Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street

Det är nog en av de sämsta filmer jag har sett. Musik och mord är inget jag direkt tycker passar ihop.  Inte i den omfattning det var i filmen i alla fall.

"Tim Burton och Johnny Depp arbetar tillsammans tidigare och gjort fem enastående filmer (Edward Scissorhands och Kalle och Chokladfabriken). Nu har regissören och skådespelaren gått samman ännu en gång och skapat en knivskarp historia en fängslande thriller baserad på Stephen Sondhelms musikaliska världssucce om en  barberare i 1800-talets London som har hämnd i sinnet och rakkniv......"


Som jag sa så tycker jag den är värdelös helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag som ville se den. Då kanske jag ska strunta i det då :P

2009-02-02 @ 21:57:47
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0