Barnbarn

I helgen har jag skött lilla Vanessa. Från lördag till söndag har den lilla godingen varit hos mig. Alltid lika roligt, ....förutom när hon har lite tjall i magen. Somnade kl 21.00 på lördagkväll och vaknade kl 24.00. Gav henne flaskan och trodde att hon skulle somna om sedan jag bytt blöja, men icke. När kl var 02.15 och jag varit tvungen att byta blöja igen somnade hon äntligen. Sedan vaknade hon ca 07.00 och då var inte jag särskilt pigg. Men det var bara att stiga upp. Innan kl 11.00 hade jag bytt blöja på henne 4 gånger och varit tvungen att ringa Mli och be att dom skulle hämta gullungen för då var blöjorna slut. 10 st hade gått sedan lördag eftermiddag. Men som sagt.......det är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0