Påskhelgen 2011

Vilket underbart väder denna påsk har bjudit på. Sol och runt 15 grader varmt i skuggan. Men tyvärr så blev det ingen pimpeltävling detta år eftersom påsken blev sen och isen inte håller, synd. Men annars så har vi haft främmande och jag har också skött om lilla Vanessa från lördag förmiddag till söndag förmiddag. Hon är ju bara för underbar denna lilla fröken, go och gla nästan jämt. Men mycket sömn blev det inte för mig utan jag fick ta igen det mellan söndag och måndag, skönt man var ledig. Här kommer lite bilder på helgen.

Nu börjar det grönska i rabatten

Änder på besök

Vanessas nya min

Sandras katt Nelson

Vilda, Äbba och Milton

Linda och Vanessa

Anette och Vanessa


Kommentarer
Postat av: Mli

Finaste lilla prinsessan :)

2011-04-25 @ 20:43:34
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0