Nedräkning

Nu har jag börjat nedräkningen på allvar. Om en och halv vecka åker jag till fjällen och jag längtar som bara den. Nu börjar planeringen vad gäller matlagning och dyligt. Vad ska jag ha med mig för lunchmat som går bra att värma upp på isen och vad ska jag ha med mig för middagsmat, som är lätt att göra iordning på afton när man kommer hem från en hel dag på isen och är helt slut. Vilken bok ska man ta med sig som man kan krypa ihop med på kvällen. Egentligen så är det bara trevliga saker att planera, men som trots allt ska planeras. Naturligtvis så kanske man ska fixa lite mat åt sambon som är hemma. Kanske köpa hem lite tugg-godis till  hundarna.
image37

Kommentarer
Postat av: Mli

Linda tyckte inte alls om sin nya, så jag måste göra om den. Otacksamma unge :P

2008-03-10 @ 18:11:27
URL: http://crazyhappy.blogg@hotmail,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0