Lite ditt och lita datt

Jag har verkligen inte haft någon som helst lust att skriva på bloggen på ett tag. Men nu känner jag att det verkligen är tid att sätta sig och skriva ner några rader. Sitter just nu och ser på en film som heter "The fog". Det är en ganska ruskig film fastän det bara är fantasi. Imorgon kommer en av mina bästa vänner och hennes sambo hit (Annika och Bertil). Det ska verkligen bli roligt. Och nästa helg så ska jag ställa ut Milton nere i Örnsköldsvik. På vägen hem (söndag) så hoppar jag av i Umeå för måndag och tisdag ska jag vara på Smärtkliniken i Umeå på en utredning som ev. ska säga varför jag har ont i nacke och axlar stup i ett.

Kommentarer
Postat av: Mli

Du har blivit utmanad! :)

2008-11-02 @ 16:57:40
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Skriv sju saker om dig själv :) Sen utmanar du.

2008-11-03 @ 11:58:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0