Nytt bloggutseende

Jaha, nu väntar man bara på att min dotter har tid att fixa min blogg. Är lite less på att se mig själv i den storleken varje gång man går in på bloggen. Nu vill man ha en blogg som är lite somrig och fräch. Mli är jätteduktig på att fixa bloggar. Hon tar emot beställningar för de som vill ha en blogg gjord. Hon tar då 150 kr vilket är lite med tanke på den tid hon lägger ner på den. Varför inte titta in på hennes blogg och se vilken fin blogg hon gjort till sig själv (crazyhappy.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Mli

Förlåt för att du inte har fått någon design än. Har 4 stycken på kö just nu + en auktionsdesign jag just sålt. Massor att göra med andra ord.

2009-04-29 @ 01:06:58
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0