Oh, what a night

Man kan inte säga annat. Gick och la mig vid 11 tiden och hade lite svårt att somna. När kl var halv 1 så hörde jag någon som sa, - Annica var är ormsalvan. Då hade Micke fått kramp på insidan av låren så det var bara för mig att kliva upp för att hämta salvan och hjälpa honom med krampen. Efter det la jag mig för att försöka somna om. När kl var ca halv 5 hör jag ytterligar något, - Annica var är min bil. Då hade han varit ut för att hämta tidningen och märkte att hans bil var borta. Men jag hade ju naturligvis sett att den var borta, men trodde att han hade haft den till jobbet. Så han lånad min bil för att köra till sina föräldrar för att se om dom hade lånat den. Och tack och lov så var bilen där. Men efter det var det stört omöjligt att somna om. Så sammantaget kanske jag fick sova i 4-5 timmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0