Hundutställning Sundsvall 10/10 2010

Har i helgen varit i Sundsvall på hundutställning. 4 tjejer åkte iväg på fredagen för att ha en ledig lördag och ha trevligt. Det var jag, Ulla-Britt och hennes syster Karin samt Patricia. Syrran var hemma för hon kände sig inte riktigt bra. Mia och Bettan och Anki delade också stuga med oss. Jag blev jättenöjd över Miltons placering. Han fick en 1:a och blev placerad som 2:ra hund. Mias Wille fick en 1:a och likaså Loke som är Patricias hund. Ulla-Britt tog Dollar ur tävlingen för hon var så stressad. Disa fick en 2:a och det därför att hon var lite för mager, annars så är hon jättefin. Äbba fick en 1:a men blev oplacerad. Domaren tyckte att hon levde för gott och behövde gå ner lite i vikt. Jag för min del tycker hon är jättefin i kroppen. Kom tyvärr inte ihåg vad alla andra hundar blev placerade som var med oss.
Men här kommer i alla fall lite bilder från utställningen.



Och så kommer lite bilder när vi var i stugan. Mest på hundarna förståss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0