Sjukskriven

Det är inte kul att gå hemma och vara sjukskriven. Fick ont i nacken och en värk som strålade ut i höger arm ner till armbågan. Jag kunde inte ligga ner utan blev sittande i sängen när jag skulle sova. Det började veckan för jul. Gick till farbror doktorn som skickade mig till röntgen. Fick veta att mellan 5-6 halskotan fanns antigen ett diskbråck eller en utbuktning mellan i ligamenten mellan diskarna. Började jobba halvtid den 6/2 och gör det fortfarande. Nu kan jag i alla fall ligga en del av natten och det känns jättebra. Så man kan väl säga att man är på bättringsvägen. Är halv sjukskriven till den 29/2 då jag ska tillbaka till min läkare. Har även börjat hos sjukgymnasten som har börjat med mjukdelsbehandling. Så på det hela så kan man väl säga att jag har tyckt synd om mig tillräckligt länge och att jag inte ska skriva mer om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0