Göteborg i maj

Har varit i Göteborg och Björkäng i drygt 1 vecka och haft det helt underbart. Precis när vi kom ner slog vädret om och vi fick sommar på en gång. Har gått i shorts och bikini hela veckan från morgon till kväll när vi var i Björkäng. Det har varit alldeles för varmt för att ha något varmar på sig. En tur till Ullared blev det också, men jag hittade inte något i klädväg till mig direkt. Utan det blev till mina kära och nära istället. Sitter nu när kl är 02.57 och skriver på bloggen och bara njuter i min egen säng.


Kan berätta att hundarna har haft det hur skönt som helst. De har fått springa ut och in i stugan som de har velat för tomten är inhägnad.


Jeanette, Ylva och Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0